Kundsupport

Felanmälan

Du kan felanmäla via telefon eller via webben. Nedan har du de nödvändiga kontaktuppgifterna.

Via telefon: 010-207 11 01

Via webformulär: Klicka på nedan länk



Om Support & Drift

Här är våra nyckelord lyhördhet och flexibilitet. Vikten av att lyssna och anpassa de tjänster vi levererar till våra kunder är en del av framgången. Det ska vara enkelt att samarbeta med oss. Det finns idag många färdiga lösningar som vi har att erbjuda, en del av dom kan man köra igång direkt medan andra kräver viss anpassning utifrån era behov.

Helpdesk

AddPro driver både egen HelpDesk och HelpDesk åt kunder. Vi har valt att följa ITIL standarden i vår HelpDesk. ITIL är en rekommendation på hur man hanterar sina processer inom IT. Det är viktigt att ha kontroll över hela flödet inom en supportorganisation och ha en bra struktur med uppföljning och dokumentation. Vi fokuserar på att erbjuda HelpDesk med kompetens, inte bara ärendehantering, utan det viktiga är att så snabbt och effektivt som möjligt erbjuda lösning på problemet.

Second Line Support

Har man egen driftorganisation eller egen eller utkontrakterad HelpDesk finns ändå behovet av en bra second line support med expertis beroende på område, applikation och problem. AddPro tillhandahåller denna typ av tjänst med ett flertal olika upplägg kring tillgänglighet och svarstider.

Drift

Ett drifttagande kan se ut på flera sätt, kan gälla isolerade system eller hela er infrastruktur. Driften kan vara en kombination av resurser på plats och drift på distans. Beroende på era önskemål kan vi erbjuda olika driftupplägg på delar eller helhet, till rörligt eller fast pris, eller ett helhetsåtagande med tex fast pris per användare.

AddPro erbjuder olika formen av hostingtjänster till sina kunder. Från enstaka system eller tjänster, en del i en gemensam infrastruktur, till ren co-location, dvs att kunden placerar sin utrustning i vår datorhall.

För att kunna erbjuda snabb service och hög säkerhet för våra hostingkunder har AddPro en egen fullutrustad datorhall i direkt anslutning till huvudkontoret i Malmö. Datorhallen är utrustad med allt som kan förväntas av en modern datorhall som antistatiskt datagolv, klimatanläggning, IRIS rökidentifierings system, HI-FOG brandbekämpning inkl. rökgasrening, UPS och komplett larm-, passage- och övervakningssystem.

Storsäljare

  Huvudkontor Malmö
  Arenagatan 8B
  215 33 Malmö
  Telefon: 040-59 24 00
  Kundservice@addpro.se
Etailer™ by Netset
Kundvagn
Visa priser inkl moms
Varor: 0 stSumma: 0 kr